Verzendkosten

Pakket vervoerders zorgen dagelijks voor een groot aantal verkeersbewegingen in de straten van Nederland. Ook in jouw wijk of straat. Dit zorgt voor extra luchtvervuiling en verkeersongemak. Daarom hebben wij er voor gekozen om in te zetten op servicepunten. Servicepunten zijn altijd dichtbij en je kan je bestelling ophalen wanneer het jouw uitkomt. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven en je zending gaat ook niet naar de buren, de meest gehoorde klacht bij bezorging op een huisadres. Door servicepunten te gebruiken werken we samen aan een betere leefomgeving.

Wil je toch je zending op je huisadres ontvangen? Dat kan nog steeds maar verzending naar een huisadres is niet meer mogelijk tegen een gereduceerd tarief.

Verzendkosten binnen Nederland :

  • SERVICEPUNT :  GRATIS  – bij bestellingen boven de 75 euro
  • SERVICEPUNT :  4,95 euro –  bij bestellingen onder de 75 euro
  • HUISADRES     :   6,50 euro – (kan bij buren worden afgeleverd)
  • BIJ ONS AFHALEN : GRATIS – (alleen mogelijk op afspraak!)

Verzendkosten naar België :

  • HUISADRES      :  6,50 euro –  (kan bij buren worden afgeleverd)
  • SERVICEPUNT :  6,50 euro
  • BIJ ONS AFHALEN : GRATIS – (alleen mogelijk op afspraak!)

Verzendkosten overige landen:

graag navragen via: info@shoegar.nl

Levertijd – Indicatie

Voor een beter begrip van onze levertijden is ook een beter begrip van de werkwijze van het merk Pleaser van groot belang. We raden aan om eerst even de extra uitleg in deze link te lezen zodat u beter weet hoe de distributie van Pleaser schoenen in elkaar zit:

meer weten over Pleaser? Check: Info over PleaserUSA

In de regel zal uw bestelling binnen 7 dagen tot 14 dagen na ontvangst van uw order (of na ontvangst van uw betaling bij vooruitbetaling) bij u worden afgeleverd.

U ontvangt een mailtje op het moment dat de bestelling naar u is verzonden. Het is voor ons niet mogelijk om iedereen apart te informeren over de besteltijd omdat deze per item kunnen wisselen maar mocht u daar vragen hebben dan kunt u ons uiteraard altijd even mailen.

In uitzonderlijke gevallen kan de levertijd langer zijn als de fabrikant niet gelijk kan leveren, wij streven ernaar u hiervan z.s.m. op de hoogte te brengen mocht het laatste het geval zijn.